Mat dag 3 och 4

Både idag och igår har bildtagandet varit lite sporadiskt, igår missade vi lunchen och idag middagen. Så vi sätter ihop två dagar till en.

Frukost:

11995673_10205021203869178_590794496_nbild 1

Igår åt vi alla tillsammans, Sara tog ett med choklad, Maria hade någon sorts äggröra. Men idag år jag och Maria själva då Sara började tidigt och då fanns det någon sort stekt potatis med bacon som Maria njöt av.

Lunch idag:

bild 2

Till lunch idag kom Sara senare, torsdagar är hennes värsta dag, utbudet av mat var ganska trist så det blev sallad med skinka och pommes för mig. Soppa med rostat bröd, sallad, nått kött och pommes till Maria.

Middag igår:

12041831_10205021203829177_1662849544_n

Vi åt senare än vanligt då vi hade varit duktiga och tagit en springtur! Så vi åt en rejäl middag, skinka med potatisgratäng för Sara och Maria. Och spagetti med köttbullar till mig (som var alldeles för osalt). Sen blev de en liten efterrätt som inte är med på bild, vi hade ju varit duktiga och joggat så vi tog oss en tårtbit och njöt av den tillsammans 🙂

One thought on “Mat dag 3 och 4

  1. Det här kallar jag frukost.
    Och så kan jag inte lägga upp en bild.

    Tänk dig två rostade mackor av Ingers hembakt med marmelad och Goudaost, ett glas juice och en mugg kaffe med mjölk.

    Like

Leave a comment